У сучасних реаліях, коли відключення електроенергії трапляються все частіше, не рідкість ситуації, коли банкомат списує гроші з картки, але не видає готівку.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяЯк діяти в таких випадках і чи можна розраховувати на повернення коштів?
Жителька м. Березань Тетяна Сарнацька розповіла, що під час зняття 10 тисяч гривень у торговельному центрі відключили світло, і банкомат не встиг видати гроші.
"Спершу я звернулася до банку, якому належить банкомат, проте мене “перекинули” у мій банк. Там прийняли заявку і порадили чекати до двох тижнів. Чи можуть не повернути кошти? І як правильно діяти в такому випадку?" — питає жінка.
Фахівці ПриватБанку пояснюють: якщо гроші списані, а готівку не видано, необхідно звертатися до служби підтримки банку через чат або на офіційному сайті і подавати заявку на повернення коштів.
"Терміни розгляду заявки — від 24 годин. Якщо потрібна інкасація, процес може тривати до 14 днів. Після цього кошти повертаються на рахунок власника, про що він отримує сповіщення", — зазначили у банку.
У КредоБанку радять при зверненні вказувати точну адресу банкомата та час операції.
"Кожну ситуацію розглядають окремо, але зазвичай проблеми вирішуються протягом двох тижнів", — додають там.
Якщо після двох тижнів гроші так і не надійшли, адвокат Ростислав Кравець радить спершу звернутися до банку, якому належить банкомат. Якщо і це не допомагає, слід подавати скаргу до Національного банку України.
Читайте також:
"Ощадбанк" масово заблокує карти на Новий рік: у 2026 році доступу до грошей не буде.
"ПриватБанк" виплатить українцям по 15 000 грн: як отримати гроші на картку.